Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej w Mamliczu
Szkoła Podstawowa w Mamliczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej spmamlicz.edupage.org
- Data publikacji strony internetowej: 2024-04-12
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-04-12
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchoniemych
- zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2023-03-03
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-04-12
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika Szkoły Podstawowej w Mamliczu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Grzegorz Michalak
- E-mail: spmamlicz@interia,pl
- Telefon: 52 383 61 90
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mamliczu
- Adres: Mamlicz 72, 88-190 Barcin
- E-mail: spmamlicz@interia.pl
- Telefon: 52 383 61 90
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek szkoły nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wejście główne do szkoły znajduje się od strony skrzyżowania łączącego dwie drogi powiatowe w kierunku Barcina i Dąbrówki Barcińskiej.
Budynek szkoły jest dwukondygnacyjny – parter, I piętro, z przyległym segmentem parterowym sali gimnastycznej i częściowym podpiwniczeniem.
Wyłączając główne wejście szkoła posiada dodatkowo 4 wyjścia ewakuacyjne – dwa od strony boiska szkolnego, jedno od placu głównego szkoły przez które mogą się dostać osoby niepełnosprawne, poruszające się na wózku inwalidzkim i jedno wyjście od strony oddziału przedszkolnego w starym segmencie szkoły.
Budynek nie posiada windy.
Drogi ewakuacyjne wewnątrz budynku są oznakowane.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Grzegorz Michalak Data wytworzenia:
12 kwi 2024
Osoba dodająca informacje
Honorata Boińska Data publikacji:
12 kwi 2024, godz. 14:00
Osoba aktualizująca informacje
Honorata Boińska Data aktualizacji:
12 kwi 2024, godz. 14:01